Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 18:13:05 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/29103 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Ala küla, Ala tänav// Lasteaia// 
Lasteaia tee// Muti// Lõpe küla, 12109 Palade-Tubala tee// Sakla küla, 12166 
Sakla-Loja-Vilivalla tee// Joosepi (Tänavavalgustus) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tänavavalgustus projekt vajab teie 
kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27182658>  (menetlus nr: 
462057), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister